Kaliméra! - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Rachèl Boreas - WaarBenJij.nu Kaliméra! - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Rachèl Boreas - WaarBenJij.nu

Kaliméra!

Door: RachelBoreas

Blijf op de hoogte en volg Rachèl

29 April 2012 | Nederland, Schin op Geul

Om maar alvast een beetje in Griekse sferen te komen; Kaliméra betekent Goededag. :)
Het aftellen kan nu toch echt beginnen.. nog 8 daagjes en dan vlieg ik naar Santorini, een Grieks eilandje op de Cycladen. Hier zal ik een halfjaar verblijven vanwege mijn stage Frontoffice bij Fanari Villas. Erg spannend allemaal...
Behalve een aantal oppervlakkige e-mails die ik gekregen heb van mijn toekomstige stagebegeleidster over het hotel en appartement waar ik zal verblijven (samen met een klasgenootje overigens), weet ik verder niet wat me te wachten staat. Ik laat het daarom ook maar allemaal op me afkomen.
Het is ook nog steeds niet echt tot me doorgedrongen dat ik dadelijk een halfjaar weg ben van mijn vertrouwde omgeving hier. Maar goed ook denk ik, anders zou het alleen maar moeilijker worden.
Erg positief en enthousiast ben ik dan ook (nog) niet... dat is vooral omdat ik nogal er tegenop zie om afscheid te nemen van de mensen die ik ga missen. Maar ach, gelukkig lukt het me vrijwel altijd om te relativeren en in dit geval denk ik dan; 'een halfjaar is zo om als het leuk is, en dat zal het hoe dan ook wel worden!'
Ik zal zoveel mogelijk reisverslagen proberen te posten, maar aangezien ik alleen maar gebruik kan maken van Wi-fi in het hotel, weet ik niet in hoeverre me dat gaat lukken.

Andíos!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schin op Geul

Rachèl

Actief sinds 21 April 2012
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 10428

Voorgaande reizen:

07 Mei 2012 - 10 Oktober 2012

Santorini

Landen bezocht: