Checkcheckcheck, alles gecheckt? - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Rachèl Boreas - WaarBenJij.nu Checkcheckcheck, alles gecheckt? - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Rachèl Boreas - WaarBenJij.nu

Checkcheckcheck, alles gecheckt?

Door: RachelBoreas

Blijf op de hoogte en volg Rachèl

06 Mei 2012 | Nederland, Schin op Geul

Oké, dan toch nog maar even een kort verslagje over vandaag.
Koffers zijn nu allebei gepakt, op een paar kleine dingetjes na (toilettas etc.). Handbagage is nog helemaal leeg maar m'n laptop houdt ik liever nog even bij me. Heb het gevoel alsof facebook nu m'n laatste contact met iedereen is voor een halfjaar, maar dat is natuurlijk niet zo. Boardingpass is uitgeprint, camera is opgeladen. Het enige dat nog niet compleet is ben ikzelf volgens mij.
Het is een zware dag, die ik niet had zien aankomen. Realiseer me nu pas hoelang een halfjaar eigenlijk is en hoe erg ik bepaalde mensen wel niet ga missen, dat gevoel is nu het sterkst. Daar kan ik nu ook even niks aan veranderen. Maar buiten dat, wordt ik nu toch wel nieuwsgierig naar wat Santorini te bieden heeft. Dus even knop omzetten, doorzetten en ik verheug me nu al op november, als ik iedereen weer terugzie. <3

Doeiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schin op Geul

Rachèl

Actief sinds 21 April 2012
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 10434

Voorgaande reizen:

07 Mei 2012 - 10 Oktober 2012

Santorini

Landen bezocht: