Eerste indrukken - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Rachèl Boreas - WaarBenJij.nu Eerste indrukken - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Rachèl Boreas - WaarBenJij.nu

Eerste indrukken

Door: RachelBoreas

Blijf op de hoogte en volg Rachèl

07 Mei 2012 | Griekenland, Athene

Ja soe!
Vandaag een vermoeiende dag achter de rug.. niks geslapen gisteravond en vannacht tijdens de reis ook niet. Waarschijnlijk door de onbewuste zenuwen en spanning. Terwijl ik erg moe was van de zwaar emotionele dag zondag.

We kwamen al om 11:10u aan op Santorini. Eerder dan verwacht. Fijne vlucht gehad, met korte tussenstop op Mykynos. Wel stijfgezeten haha.

Eenmaal op het vliegveld, kwam een taxibedrijf ons halen en heeft ons meegeholpen met de bagage, erg fijn.
Aangekomen bij het hotel werden we verwelkomd door de "First Assistant", oftewel onze stagebegeleider voor de komende maanden. Hij is tevens de enige receptionist in het hotel. Meer gay kan iemand niet zijn, maar is wel lachen.

Na een korte rondleiding door ons appartement, wat er in eerste instantie erg leuk uitzag allemaal, kregen we een korte rondleiding door het hotel en allerlei informatie. Vraag me nu niet meer wat ie allemaal verteld heeft want hij praat aan één stuk door en ook nog eens supersnel. :p
In ieder geval moeten we morgen om 09:00u beginnen met onze eerste stagedag. De eerste week mogen Daily en ik samenwerken, daarna gaan we in verschillende diensten werken.
De echte drukte begint 10 mei. Vanaf dan is het hotel zo goed als volgeboekt.

Na dit alles zijn we even het plaatsje 'Oia' gaan verkennen en hebben we boodschappen gedaan. Erg gezellig allemaal met kleine steegjes, te leuke winkeltjes met mooie sieraden, kleding, schoenen, souvenirtjes etc. Maar het is duuur.. een pak Special K kost hier €3,72. Één euro duurder dan bij ons.

Nadat we ons appartementje beetje ingericht hadden en de helft van de spullen uit onze koffers hadden gehaald kwamen we erachter dat het eigenlijk echt te klein is allemaal. Maar hier verzinnen we wel nog wat op.
We hebben in ieder geval een terrasje waar de hele dag de zon op schijnt en we zelfs de zonsondergang kunnen zien :) en dat is wel wat waard..

Ik hou jullie op de hoogte!

Kusjes

• 12 Mei 2012 - 16:39

Roy Heutz:

Hoppa ff je draai vinden en dat lukt dat wel, en jullie kleren en spulletjes gewoon stapelen!!!

Groetjes Xx